lördag 4 februari 2017

Keramikhästar, riktiga hästar och ett fantastiskt liv.



Ja jag hamnade här igen. I bloggandets härliga värld. Jag drev för många år sedan bloggen om Björneslätt. Den handlade om förverkligandet av drömmen, drömmen om den gamla gården på landet. Från ödegård till hästgård gjorde vi gården Björneslätt. Den handlade även om mina hästar och den handlade mycket om konst. 

Gården Björneslätt är sedan många år tillbaka såld och jag och min sambo har en ny härlig gård. En gård som sakta tar form. En stor ateljé har inretts i ladans gamla djurdel. Jag är så otroligt glad över den och så tacksam över det fantastiska liv jag lever. På gården har jag tre egna hästar och jag tävlar med dom i sportkörning. Men störst del av min tid lägger jag på konsten. Den har blivit så fantastiskt väl mottagen och jag får nypa mig i armen när jag tänker på att mina keramikhästar nu finns bland annat i Frankrike, USA, Ryssland, Finland och Holland.


Jag är aktiv på både Instagram och Facebook men inget av dessa känns som helt rätt forum för mig. Jag vill visa massa bilder. Berätta mer om vad jag gör. Vad som händer på gården. Kommande evenemang. Planer, drömmar och förverkliganden. Jag hoppas kunna göra det här på bloggen. Så välkomna att hänga med här i mitt liv, som oftast går i 100 knyck och med massa nya infall på vägen. Så nu åker vi. Välkomna att följa med!


Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar