måndag 25 juni 2018

Lyckad utställning på Astra Zeneca.

Nu har utställning pågått i två veckor och på fredag ska den plockas ner. Jag är överväldigad över hur positivt min konst mottagits. Många hästar har fått nya hem och jag har fått många uppskattande ord. Det är så roligt.


Först var jag lite undrande över hur det skulle vara att ställa ut inne på ett företag. Men jag är så positivt överraskad. Konstföreningen inne på Astra är verkligen proffsiga och har hjälpt mig på allra bästa sätt. Jag är jätteglad för att jag fick denna möjligheten.


Så på fredag blir det att åka in till Göteborg och hämta hem ett fåtal hästar, om dom inte också får nya hem innan veckan är slut. Det kan låta löjligt men vissa hästar är det svårt att skiljas ifrån. Jag hade gärna haft hela stora flocken kvar hemma. Tänk er ett rum med tusen vildhästar. Det vore ju något...
Men samtidigt så vet jag att dom ofta får det väldigt bra i sina nya hem. Det är så roligt när jag får foton på hur dom står i sina nya hem. Det är en häftig känsla.

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar