söndag 5 mars 2017

Öppen ateljé under konstrundan 1-2/4 kl 11-15


Nu närmar sig årets konstrunda. Jag kommer ha öppet min ateljé både lördag och söndag mellan kl 11-15.

Som gästutställare har jag i år Eva-Britt Andersson som gör väldigt fina keramikskulpturer och även härliga målningar. Det är så roligt att hon vill visa sina fina saker hos mig den helgen.






Som vanligt kommer vi självklart ha riktigt goo fika. Det brukar vara många som åker långt för att komma hit så det är en viktig bit tycker jag.

Under helgen kommer ni självklart se massa hästskulpturer och en hel målningar. Så passa på att se hästar på riktigt och kom förbi och prata lite. Jag tycker det är så roligt när jag får träffa er på riktigt.
Så riktigt varmt välkomna till Strömsåsen i Mårdaklev.

Kram Gittan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar